Macam Mana Nak Jadi Model, Penyanyi atau Pelakon?

Soalan-soalan yang saya selalu dapat di DM atau WeChat..

1. Saya nak jadi artist boleh tak?
2. MB macam mana nak jadi pelakon?
3. Saya memang minat berlakon..

Jadi, persoalannya, adakah budak-budak ini bertanya kepada orang yang betul? Apakah cara yang betul jika betul-betul minat?

MB bukanlah expert sangat dalam bidang ini, tapi ini sepatah dua nasihat kepada sesiapa yang memang ada minat hendak menjadi pelakon, penyanyi ataupun model.

Kita bermula dengan Model dahulu. Jika anda rasa anda ada bakat hendak menjadi model, anda boleh…

1. Mencari Agensi permodelan untuk membuat photoshoot profile sendiri
2. Hantar profil anda kepada semua ‘talent agency’
3. Ambil kelas model di agensi permodelan seperti Amber Chia Academy
4. Rajin baca majalah fashion tempatan yang sering ada ‘open casting’ untuk model
5. Rajin-rajin lah pergi ‘Casting’

Nak jadi Penyanyi pula macam mana? Zaman dulu, nak jadi penyanyi susah. Kena rajin amik bahagian dalam peraduan menyanyi, kena rajin cari tempat untuk menyanyi, dan sekadar bakat tak cukup untuk mendapat ‘recording deal’. Tapi zaman kini, senang sikit.. anda boleh..

1. Belajar buat cover di YouTube
2. Kalau ada lagu sendiri, lagi bagus. Sebab pencari bakat sentiasa memerhatikan. Tapi covers lebih cepat mendapat perhatian orang
3. Masih kena rajin cari tempat untuk buat persembahan sebab kita tidak tahu siapa yang sedang menonton

Dan ini yang paling ramai orang nak jadi.. pelakon.. Ramai orang selalu berpendapat yang berlakon adalah suatu yang mudah tetapi hakikatnya, berlakon itu memerlukan bukan sahaja bakat tetapi ‘determination’ yang kuat. Tapi kalau anda berminat, anda boleh..

1. Belajar untuk sesuaikan diri di depan kamera dengan merakam VLOG sendiri.
2. Buat short film sendiri di YouTube
3. Rajin cari ‘Production House’ yang sering buat ‘Open Casting’
4. Pergi untuk class ‘Drama’ atau ‘Theater’

Dan begitulah antara cara yang boleh diamalkan jika nak jadi artist. Video yang dijadikan contoh ialah video dari Elizabeth Tan. Kenapa? Elizabeth ni sebenarnya bercita-cita nak jadi Host TV atau pelakon. Menyanyi di depan kamera merupakan cara beliau belajar untuk menjadi tidak kekok di depan kamera. Tapi mungkin jodoh Liz adalah dalam bidang nyanyian sebab beberapa video Liz telah ‘viral’ di laman sosial dan beliau kini sudah menjadi artist di bawah naungan Paranormal Talents & sudah mula merakam single pertama beliau.

Adakah Liz akan berjaya dalam bidang ini? kita tidak tahu lagi tapi yang penting, usaha Liz di YouTube memang membuahkan hasil.

Jadi, duduk cakap nak jadi artist, nak berlakon, nak jadi penyanyi manalah cukup… do something about it. We always need to have a plan.

Good luck! maybe someday Paranormalaya Productions juga akan ada ‘open casting’ jadi jangan lupa follow @ParanormalMY di twitter dan langani youtube.com/paranormaltalents di youtube. Mana tahu, anda bakat yang kita tengah tercari-cari🙂

Salam Ahad!

Posted on February 23, 2014, in Life as [Mr.P!] and tagged , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. 296 Comments.

  1. Macam tu ya,cara nak jadi model,penyanyi dan pelakon?i minat untuk jadi pelakon.

  2. biasenye die nk ambk kite sbagai artis mcam mne kalau x de no tel

  3. kalau x buat cover x pe kn?

  4. 🙂 . i will try🙂 .

  5. saya minat jadi pelakon dan penyanyi boleh tak , saya duduk dekat perak

  6. hello,,sy minat penyanyi,,mcm mne sy nak buat..?

  7. saya nk jdi penyanyi..nak tnya leh…klau nak upload video ke youtube tu kena ada muzik ka atau suara je..

  8. tak perlu bagi no.hp ke… contohlh klaw kita trpilih,, mcm mnadia nak bgi tau… guna email kee….

  9. nnti saye cuba … hihi…..klw bleh….tpi nk gna muzik kaa….

  10. Saya nak jadi pelakon dan penyayi , sya juga ada bakat menari dan pernah mendapat tempat ketiga dalam pertangdimgan menyanyi dan menari .

  11. ehh pertandingan🙂 sorry saya salah taip😉

  12. Saya nk jadi pelakon dan penyanyi..

  13. Please,ambik sye jadi pelakon..??

  14. Terpulang syasha.. janji boleh dengar suara u..

  15. 1atau 2aku nak pilih yang mana?

  16. sy suke menanyi..n tingin nk jdi penyanyi..mc mne erk nk buat cover..

  17. sya nk jadi model.n trgin nk jdi pelakon..

  18. tringin nkl jadi model…

  19. assalamualaikum🙂 saya dari brunei..saya teringin nak jadi penyanyi dan pelakon..klau dapatlah saya mau menjadi model sahaja..cita2 saya teringin nak bahagiakan keluarga saya yang susah nii..itulah sebab saya teringin nak jadi pelakon, penyanyi, model juga boleh..asal kan halal untuk saya dan keluarga saya🙂

  20. Thnks bgi maklumat

  21. salam nama saya nor amalina cite cite saya nak jadi pelakon umur saya 23 tahun saya dah banyak kali cuba tapi tetap tak apa panggilan kalau ada peluang untuk saya berlakon tepon saya di nombor 0197946899 harap harap ada lah peluang untuk saya than you

  22. Hii saya zaa, saya memang minat gila lah nak jadi artis tapi tak tahu nak daftar dekat mana. Harap harap dekat online orang terima saya🙂, ni nombor saya 0177743068 . Harap harap diterima🙂

  23. Umur saye 10 tahun saye teringin nak jadi pelakon please……….lagi satu saye berasal Dari kajang

  24. nor shuhadah binti basari

    Intiviyu nak jadi artis

  25. askum nama saya nina ssya sangat berminat untuk jadi pelakon tapi tak diberi peluang kalau ada peluang sila call saya di no 0197946899 ok lah kalau boleh tu biar lah perempuan yang call saya kalau lelaki nie saya kurang percaya lah ok than harap harap peluang untuk saya masih ada okey terima kasih

  26. Delfiridza Isqandar

    assalam…saya nk jdi pelakon tapi saya xtahu mcm mne nk daftar kalau boleh saya nk jadi pelakon untuk tolong mak saya…saya harp kamu semua boleh tolong saya…name saya muhammad delfiridza isqandar bin zahri saya duduk johor bahru ni nombor fon saya 011275077433..saya harap sgt cite2 saya tercapai untuk tolong ibu saya…terima kasih…

  27. Hai nama saya muhammad amirul syafiq bin mohd omar.. sye bermint untuk menjadi pelakon.. umur sye 14 tahun..sye duduk ulu yam,hulu selangor ..sye dh lme nk jadi pelakon ni tapi sye tak tau macam mana nak masok jadi pelakon.. kalau encik / puan perlukan pelakon tambahan sila call sye 0123596814 atau pon 0176116468
    EYe .. okay la tu je yg sye nk ckap hehe.. hope abg / kakak pham .. assalammualaikum

  28. Asalammulaikum hai sya bella umr sya 18 tahun sya tnggl kt sabah tpi bahagian Labuan , sebenar nya sya nie berminat sngat nak jadi artis and jadi penyanyi😦
    mmng mnat gile lha emmmmmmmm ……… klau sapa2x yg nak perlu kn just call me 0109446470
    and sya trus terang sya mmng x de pelajaran and budak miskin okey ,,,,,, nie pun nk terai2x , kbye ………

  29. meschille charithy

    hi nama saya ellesha meschile saya berasal dari malaysia .saya sebenarnya mau jadi artis di indonesia .hari hari dan tiap tiap malam saya termimpi menjadi artis dan berkawan dengan artis di indonesia iaitu seperti (coboy junior,super 7,winxs, basteel)..dan saya harap suatu hari nanti saya akan menjadi artis di indonesia dan dapat berjumpa dengan mereka.. umur :11 tahun

  30. Norzalina Binti hamdin

    Assalamualaikum nama saya zalina saya berumur 20 thun, saya brminat dalam bidang modalig indonesia and malaysia begitu juga dlam bdang lakonan malaysia and indonesia sbab saya brminat dlam bdang seni nie smasa umur saya 15thun lgi.

  31. Hai . Nama sy asha . Umur 17 tahun . Stay area KL . Asha minat nak jadi artis . Asha penah jadi model untuk barang bisnes mama . Asha penah menang pertandingan nyanyian . Dan asha penah berlakon drama di sekolah . Asha lebih berminat nak jadi model atau pun pelakon . Kalau ada peluang , boleh add wechat asha . ID : aynaayiennahere . Atau hubungi number asha 0172737206

  32. hai sy ashraf sy teringin nk jdi pelakon klau bleh sy nk jdi pelakon umr sy 14 thun nie no fon sy 0199401410 klu awk suka call lh sy tolong ambk sy.

  33. aq pown tringin nk jadi model n plakon tpi aq tkut mlu owg ketawekn aq umr 17 thun

  34. Haiii… sye hakimi , umur sye 13 , sye minat la nk jadi penyayi ni fb sye hakimibaginda IV sye harap2 sngt2😥

  35. Hi saya ade bakat model fesyen yang sangat banyak org minta lagi pun saya minat sangat untuk menjadi model fesyen lelaki tolong balas mesej nihh saya x tau mna nak pergi cari org untuk manjadikan saya model fesyen

  36. hi..name sy zulhusni..sy dri kelantan..umur sy 16 thun..sy memang nk sngt jdi penyanyi..dan..sy hrap2..ad peluang untk jdi penyanyi…ni number phone sy..01129274762..sy hrap sngt2 ad peluang untk sy jdi penyanyi..^_^

  37. Assalamualaikum..haii nama saya muhammad syazani bin razak..saya dari lumut perak..umur saya 17 tahun..saya memang teringin sangat2 nak jadi pelakon sejak kecil.. tapi saya tidak tau bagaimana nak daftar sebagai pelakon..ni number phone saya 0174186306..saya hrap sngat2 ada peluang untuk saya..thanks

  38. Nih no phone saye 0174938557 sape2 yang boleh tolong saya daftarkan nama untuk menjadi model fesyen lelaki whatsapp saye k. Saya memang minat untuk jadi model umur saya 12 tahun tahun depan 13 tahun

  39. Assalam..sya nor azlina sya nk sngt jd plkon…plakn tambhan pon x pew..syew x ksah…encik/puan yg sudi ambl syew cll saya di no nie 0195567924..umur 13..asl kedah

  40. asalamualaikum hello..saya hakeem ..dari muar,johor .saya berminat bangat menjadi model dan penyanyi,,,,dan ini nomber saya[01112376779 kalau sesiapa endak mengambil saya,, telfon yang saya bagi kan itu iya

  41. Hai. I’m interested to be in tv commercial. Do u know how can I find resources for open casting?

  42. Aku nk jdi pnyanyi rock tpi xtahu dgn sapa nk brurusan..

  43. Hai…sya erna..tngl di mlaka…sya tringin nk jdi plakon dan pnyayi….

  44. hye saya tasha .. saya tringin sgt jady plakon

  45. Mohammad Azizie

    Sya minat mnyanyi kdang2 sya trfikir jga nak jadi pelakon tpi sya xtau caranya…sya bolh nyanyi…bnyak kwan2 sya suruh sya ikut ujibakat mentor or AF tpi suara sya xtinggi sngat so sya rsa segan plk mau p ujibkat….???

  46. Mohammad Azizie

    add me on facebook apik.azizie@gmail.com wechat id marceloz94 mana tau bolh mmbantu….

  47. Nurain Natasha Binti Mahaludin

    saya nak sangat jadi artis . saya nak jadi pelakon . tapi tak tahu nak cari orang yang mengurusnya😦

  48. Assalamualaikum…nme sye Faiq…Umur Sye 13 thun…sye brasal dri Perak…Sye dn rkn2 sye mmg Brminat nk jadi penyanyi…Sehinggakan sorang rkn sye menyuruh sye reka lirik lgu…sye dh reka lirik lgu…ni no. Phone sye-(01132164159)…
    -Harapan Insan Ingin Menjadi Penyanyi-

  49. Sye akn bersungguh2 untuk mnjdi penyanyi malaysia…Dgn pnuh hrapan dan doa sye…

  50. Jika sye menjadi penyanyi…Sye akn brani TAMPILKAN diri d hdpn camera…

  51. Sye ske bce hlmn nie…krne dpt mnmbhkn idea sye untk brsngguh2 mnjdi pnyanyi…cnthnye ialah wat video nyanyian di youtube…

  52. Rkn2 sye yg brminat nk jdi penyanyi ialah Hakimi Baginda,Loqman Hakim,MuHD Harith,Muhammad Faiq…Nie Nme FB kitorang…klau dh cek FB kitorang…like la…

  53. aq pown nk gak jdi plakon,model dan penari mcm ne ye nk interwiew leh x aq brasal dri kedah so leh x aq jdi artis mudah ke x pasti susah kan aq tringin sngat minat mndalm dari kecil aq tringin sesngat

  54. muhamad fakhrullah

    umur sy 17 tahun ingin menjadi modellll blh tolong sy

  55. muhd hakeem bin zulkefli

    kangan bangat menjadi artis..berasal dri muar

  56. Assalamualaikum , saya nor syahira pggl syira jeea . Saya mempunyai impian , impian saya nak jadi seorang penyanyi saya pernaah menyanyi secara terbuka dan saya menang impian saya memang dari kecil lagi nak jadi seorang penyanyi umm sekarang saya dah habis sekolah saya baru jee nak belajar main kord gitar . Saya tak kisah apa orang nak lontarkan dekat saya yang saya tahu semua orang mempunyai impiankan . Saya nak tolong family saya .

  57. berminat menjadi model boleh hubungi sis di pages ayumodel talent

  58. BAKAT BARU PENYANYI PELAKON MODEL BERUMUR 12-29 TAHUN SMS NAMA ALAMAT 0175142510

  59. sebenarnye nk jdi artis sye nk mint dlm bidng ni dah lame dah sye tringin sngat dari kcil sye instagram malays_girlcutie and no fon 0174525492

  60. ujibakat ni mule smpai bile sye nk tnye bkt ni trbuke pade sumue owg kew

  61. mcm mne erk sye nk jdi seowg artis leh tlong sye x sye tringin jdi artis

  62. nme aq nurul ayuni binti mahamad umur 17 nk msuk 18 thun bersl kedah bndar sungai petani

  63. aq tringin msuk jadi artis mcm mne

  64. boleh enggak ambil saya utk belakon/penyanyi kalau senag asted nomber 01123732043

  65. aq tringin jdi plakon n model tpi x nak la seksi2

  66. 01112744257 ini no fon aq dan my ig malays_girlcutie my id wechat nur_mayacute

  67. Nak jdi model.. tpi x de open shoot

  68. ALAH ADIK NAK JADI PENYANYI MCM WAFIY HM TOLONG LAH KAK LISA SAYA NAK JADI ARTIS

  69. HMMMMMMMMMMMMMMM……………. PLIZZZZZZZZZZ

  70. OW ORG ATAS TU CANTIK JE SUARA DIA TAK APA HAIKAL BERDOA JE LH TP TAK LAMA LAGI NAJWA PERGI KUCING NAK BUAT ODISHEN JANGAN LUPA TENGOK TV1 TARIKH NYA 1.1.2015 JAM 9.40MINIT MLM OKEY DOA KAN NAJWA SUPAYA NAJWA DAPAT

  71. I LOVE YOU OLLLLLLLLL

  72. saye nk sangat jadi penyanyi, sbab tu lah sya cari kat goggle

  73. Sy ad tubuhkn kumpulan.. sy ngan geng sy nk sgt jdi penyanyi.. nama group sy.. XCION ANGELYS boleh tolong sy??

  74. saya berminat nak menyanyi..herm

  75. boleh tak coll saya..0177480309.. saya nk tolong kluarga saya..saya pnat setiap tahun asik tngk mak saya sedih..saya harap sye dapt kejar cita2 mnjdi pnyanyi

  76. Boleh tak amik saya sebagai pelakon? Saya teringin sangat nak jadi artis sejak saya kecik lagi I was hoping that I can be a celebrity…

  77. saye pun minat gile jadi modelling , berlakon n penynyi . tapi sye tkde youtube , tu tk buad , tp sllu jugak lah pgi jamming dgn kwn kwn sye . kalau ade nk jdikan sy modelling , brlakon bole wsap num saye . 0173698553 . area kl , umur saye 17 thn , klu nk dgr suare sy nynyi pun boleh🙂

  78. Hello..nama Saya Rodza Aziz.Saya asal sabah.umur saya 13 ,boleh Kah Saya jadi pelakon tambahan ? Saya per ah jadi penyanyi Dan pernah dh jadi pelakon kt sekolah…Saya nk jadi pelakon SBB Saya rasa Saya boleh Bantu keluarga Saya,I hope you can’t take me to be a celebrity… Please… Anything you can’t call me 0178600301 this is my no tel…

  79. assalamualaikum dan salam sejahtera,

    saya shahryzal mewakili Syarikat Acdemic masa pro (AMP) ingin mengadakan kelas motivasi dan asas lakonan pada 31januari2015
    Tenaga pengajar adalah Director Murali Abdullah yang telah memenangi 7 Anugerah iaitu Pengarah Drama Terbaik,Penulis Skrip Terbaik dan Pengarah Drama Islamic Terbaik . jika Tuan/Puan ingin keterangan lanjut sila melalui email ini atau
    hubungi 01116436311 (shahryzal)

    TerimaKasih

  80. Saye muhd. Hareef haiqal bin Mansor …sye asal terengganu..sye berminat nk jdiy pelakon niy no. Talifon sye 0199136372

  81. Mintak maaf nk promote…
    sape nk join kelas lakonan yg diajar oleh didie alias dan kelas modelling yg diajar oleh putra arul..kami az talent agency..kalau anda xpercaya boleh check kt instagram didie alias dan lan kristal…kami under didie alias…boleh pm me hakim -0126435751 for whatsapp and call – 0179070320

  82. Hi guys! berminat untuk menjadi pelakon dan model tapi tak tahu kat mana nak mula? kami boleh bantu anda mencapai cita2. Tapi haruslah bermula dari pelakon extra.

    -AZ TALENT AGENCY-

    -Tugas kami adalah menyediakan pelakon extra kepada production yang memerlukan.
    – Membantu production dari segi Prop (Kenderaan,Rumah) untuk shooting
    – Memastikan setiap talent kami berdisilpin dan juga boleh berlakon dgn baik
    – Mencari bakat baru untuk diketengahkan
    – Supply model untuk fashion show atau majlis dan setiap event yg diperlukan
    -Membuat class lakonan untuk setiap talent baru

    Kami bekerja Freelance dengan semua production. Syarat syarat?

    ~ Ada kenderaan untuk ke set
    ~ Boleh berlakon tanpa segan silu
    ~ Boleh menerima teguran dari production
    ~ Berminat untuk belajar
    ~ Ada whatsapp

    Gaji adalah DAILY dan bukan MONTHLY. Selepas comfirm anda akan dimasukkan di dalam 1 group whatsapp di mana segala Job akan di beritahu di group.

    BERMINAT??
    Anda cuma perlu join class lakonan yang di ajar oleh DIDIE ALIAS.
    Whatsapp Nama penuh, No ic dan No tel kepada (0126435751) hakim
    Follow Us!!
    instagram @aztalentagency
    Facebook page “Az talent agency”

  83. assalam …sya tgk ramai yg nak belakon tpi xthu cara….so boleh call saya x yg mne nk belakon nie
    01116436311 (shahryzal)

    tenaga pengajaran Director murali abdullah yang telah memenangi 7 anugerah iaitu pengarah drama terbaik penulis skrip terbaik dan pengarah drama islamic terbaik….

    orng tua2 ckp kalau kita belajar dri pengarah terbaik nie ilmu die tnggi ..

    abg murali abdullah x ambil tau pelakon EXTRA dlm drama n filem die yg akan die buat pada tahun ini k….yg mne msok n join kelas lakonan die akan belakon dlm drama n filem die buat ….

    sebarang pertanyaan boleh hubungi no nie 01116436311

    kelas pada 31januari2015

  84. Saye nak jadi seorang penyanyiatau pelakon kerane hendak menolong ibu bape saye ……..
    Negerisembilanserembanlabu7900

  85. ikhmalhakimie kmu nk jdi pelakon tinggal kan la no telefon andin …kmu boleh hubungi sya nie no 01116436311

  86. spe2 nak belakon tinggal la no telefon

  87. hye sya ayuni umr sya dah msuk 18 thun sya tringin sngat nk msuk model n plakon sya nk sngat msuk dunia hburan

  88. Sy nak jdi pelakon. mcam ne ye… 😊😊

  89. muhammad akmal shah bin jamil

    Lme gla sye nk jdi prlakon tpi sye xtw cra nk dftar…sye asal perlis area smpng empt almat umh sye 02700 smpng empt prlis..plsee tlng lha ambl sye jdi perlakon…

  90. Sye ingn jdi prlkon tpi sye xtw nk dftr lgumna…alamt umh sye sila sms pda 6ber ny 01112968245

  91. hye sya ayuni sya tringin sngat nk jdi model n plakon brminat dlm duni hburan
    nama:nurul ayuni binti mahamad
    umur18 tahun
    alamat:84 lot sinar intan 2/1 tmn sinar intan 08000 sungai petani kedah
    tinggi:158 cm
    berat:39 kg
    no fon:04421772
    kalo ada job lakonan n model pnggil la sya

  92. Orang Cakap nak jadi pelakon bukan senang . tapi saya minat belakun . bila saya dah baca artikal ni . baru saya tahu .hehe
    saya pon ada bakat untuk menyanyi ☺

  93. kalo sye sda jdi plkun sye tkn sia2 kn semua nya sye akan trus berusaha sedaya upaya sye…dan sye nk bahagia kan dua orang tua sye sblum meraka meningal kan dunia

  94. kalau sye dh jdi pklun sye tkn sie2 kn semua nya…..yg pling penting jangn lupe kn keluarga yg tersyg

  95. ok tq kalua sya jadi penyanyi nanti sya tak akna lupakan awak……

  96. mcm mana nak letakkan lagu dlm youtebu????blh saya tahu

  97. hai nama sya aiman akmal saya nak jadi penyanyi saya ada lagu sendiri saya 12tahun saya tinggal kat perak manjung alamat saya blok p21 fasa 1e kalau blh sya nak jadi penyanyi ni no fon sya 0194221477…….tlg call saya kalau blh….bye

  98. assalmmualaikum.kami memerlukan bakat baru wanita lelaki untuk rakaman d studio kami.klu berminat sila hubungi kami.no 019-5170509
    014-2673552.
    studio kami di area ukay perdana.tq..

  99. saya nak jadi penyanyi…………..wassalam

  100. knp abg ridzuan tak jawab sya esemes saya ada sakitkan hati abg ke?????bila nak call mak saya……

  101. aimanakmalcool

    helo sesiapa yg memerlukan penyanyi tolong cakap tau

  102. ingin jadi penyanyai..yang terkenal

  103. Assalamuiakum semua saya ingin menjadi pelakon adakah saya layak untuk menjadi pelakon ini nombor fon sy kalau saya layak tok saya ok 0109783060 saya tak kesah nak jadi apa sbb saya nak tk mak saya cari duit saya berasal dari sarawak

  104. Saya tinggal di taman samarindah kota samarindah di sarawak 94300

  105. Saya teringin jadi perlakon

  106. Saya ingin sekali berlakon sesiapa boleh ambil saya sebagai perlakon.. Ini nombor saya 0179225598 sila hubungi saya

  107. Layak kah saya jadi perlakon.. Saya baru berumur 17 tahun.. Saya orang sarawak. Nama ivy edelyn esther.

  108. Macam mana nak perkenal kan kumpulan band

  109. saya ingin menjadi pelakon macam mia sara nasuha

  110. rmai sngat yg nk msuk jdi artis sya nk britahu awk smua leh tngok job awk dlm fb dlm group newbie penyayi,pelakon,model n awk smua jngan rsau mreka akn akn ajk awk brlakon n model n mnyanyi sya kalo awk smua x kberatan leh la msuk group sya pown tringin jdi artis mcm awk smua tpi awk cuba search msuk dlm fb group tu ok jngan rsau awk smua akn dpt inshaallah

  111. kak najwa sora sya x sdap tpi sya ada la pndai skit ja dlm bdag lkonan ni n model kak najwa rsa sya dpt x

  112. sya nk sngat jdi plakon n model tpi x tau wat mcm mna agi

  113. saya berminat untuk menjadi seorang model.tinggi saya 163.5, berat saya 44,umur saya 15 tahun dan saya tinggal di johor baharu.

  114. Masitah Marusba

    hai..sy masitah..umur 20thun,brasal dri sabah daerah lahad datu,sy ad kmpuln just 2 people only..nme kmpuln ktorg smart..ktorg adik bradik..nma adik sy masirah..ktorg ade lgu sndri..cme xthu n main alt muzik n xthu nk upload video kt youtube..ktorg nk jdi pnyanyi..tpi xad cpew yg tlg uruskn..jika ad yg brminat ngn kmi..hbungi kmi di 0178332043 sekian…

  115. Saya minat menyanyi,tapi tak nak jadi penyanyi solo,saya nak penyanyi berkumpulan macam kpop..huhu.,pernah buat cover di youtube tapi bila dengar balik macam tak sedaplah..dah banyak kali fikir macam mana nak sedapkan suara tapi masih buntu.Saya harap ada sesiapa yang pro menyanyi mengajar saya,dan kalau ada yang sudi terima saya jadi penyanyi,terima kasih.Tapi,saya lebbih senang jadi penyanyi berkumpulan…

  116. norazizan binti kamzah

    Hye…sye iezan dri jb…sye sudah lme mnyimpan impian utk mnjdi pelakon atau penyanyi ttapi sye tdak brpeluang utk mnyertai mne2 ujibakat…sye hrap ade peluang utk sye…bleh email sye skirenye ade peluang utk sye…tq…

  117. Owh mcm 2 ye sy minat dance dan menyanyi mcm kpop ha..ha tapi ad harapan ke kalo nk tunjuk ap yg yg boleh buat sebb sy ni jenis orang yg pemalu sy malu bile nk berdepan dengan orang ramai lgpon sy lebih selesa kalo sy menari bersama kawn2 yg ad minat mcm sy masaalahye sy x ad kawan yg minat mcm yg sy minat skurunk..😞

  118. Saya penah memasukkn video dance sy di youtube tp sy x psti ok ke tidak video ye kalo sape2 nk tngok or nk komen video ye boleh je add sy kat wechat k id sy lieza678

  119. saya challen berasal dri sbah . sy mnat sngt nak jdii pelakon , sy dn rkn sekelas sy akn membuat drma pda akhir thun dn aktiviti2 sekolh yg berkaitan shja . Sya nak jadi pelakon , umur sy 15 thun dn bersekolh di smk.apin-apin , tolg ambil sy jadi pelakon . INI nmbr sya 0178940817 . hubungii sy

  120. aiman akmal XD

    hai dan salam pada kaum islam saya mohd aiman akmal bin mahmud saya berasal dari perak manjung umur saya 12tahun saya sekolah kat skkdsk saya nak sangat jadi penyanyi…..kalau ada orang yg berminat nk amik saya jadi penyanyi call je saya ni nombor saya 0175372041 dan ni alamat saya kat manjung blok p21 fasa 1e sri manjung perak saya harap adalah orang yang sudi amik saya….

  121. hanya menolong

    Asalamualaikum dan selamat sejahtera semua…. kita bercadang untuk adakan kelas lakonan pada bulan mac 2015, bersama seorang pelakon yang berbakat di Malaysia. Beliau menyerlah menerusi filem Bunohan, ketika menjayakan watak Bakar saudara Pekin Ibrahim…. Movie top beliau seperti “bunohan” drama yg berlangsung seperti “seludup” Dan yg terbaru dgn watak perempuan “coverena” yang paling penting adalah beliau juga salah seorang “certified” tanaga pengajar dari Finas…. Apa yg bakal Anda dapat? -ilmu direct dari abg pekin Ibrahim -sijil penyertaan. -makanan -nota disediakan -hadiah saguhati Jika berminat anda boleh hubungi En. Don hasrul En. Akim En. London Ingat penyertaan terhad! En. Don Hasrol +6017-5606244 En. Akim +60 12-369 1815 En. London +60 12-691 8110
    Sebarang Pertanyaan boleh hubungi Kami…

  122. aiman akmal XD

    ujibakat menyanyi 2015 ada tak

  123. Hy Name Saya Erni Azira. Orang panggil saya Armel. Umur saya 16 tahun. Saya asal dari kl ..Saya Memang dari kecil berminat untuk jadi pelakon dan bernyanyi. Di sekolah saya selalu buat band sendiri.. saya memang nak sangat jadi penyanyi dan pelakon. Please kalau ade ape2 tawaran berlakon call saya ye. Ni no saya 01112431713

  124. Hay name saya armel. Umur saya 16 tahun. Sya berasal dari kl. SYa berminat untuk jadi penyanyi atau pelakon.. klau ade peluang untuk saya jadi pelakon or penyanyi call sya 01112431713

  125. NATASHASHURAHIM

    ramai orang cakap saya ada kebolehan belakon tapi saya jenis rendah diri.ada jugak terigin nak jadi artis sebab nak tolong ibu bapa

  126. NATASHASHURAHIM

    bukan nak perasaan***:)

  127. Muhamad Andy Tang

    Saya hendak menjadi seorang penyanyi untuk hidup saya dan keluarga saya.
    Nama saya muhamad Andy Tang berusia 16tahun bila saya seorang penyanyi saya akan mencerahkan dunia dengan lagu saya. Saya ada lyrics sendiri tetapi tak ada instruments untuk membuat lagu yang perfect.

  128. Muhamad Andy Tang

    *
    Saya hendak menjadi seorang penyanyi untuk hidup saya dan keluarga saya.
    Nama saya muhamad Andy Tang berusia 16tahun bila saya seorang penyanyi saya akan mencerahkan dunia dengan lagu saya. Saya ada lyrics sendiri tetapi tak ada instruments untuk membuat lagu yang perfect.Saya berasal dari sarawak daerah kanowit tetapi saya sekarang di Brunei daerah Bandar Seri Begawan.
    View Full Site

  129. Saya micheal nick ..
    Berasal dari lubok antu sarawak.sekarang menetap di miri..sya berminat nak menjadi pelakon dan penyayi..impian saya dari dulu lagi..tapi tak tahu nk mula darimana…ada sesiapa yang nak tolong nick..kalau ada kol kat no 0142063965…
    Thnk..
    Bantuan anda diperlukan saya

  130. nama sy afriezal

  131. Teringinn nk jadi ..

  132. sy nk jadi penyanyi… nk buat kumpulan ahli 4 orng!!!😉

  133. salam .. sye nak jadi pelakon ..boleh anda bantu saya .. sy ingin mengubah hidup saya .. saya banyak kali tlah mewakilli sekolah dln bidang tarian ,bicara berirama dan teater .. tolong saya .. wechat saya id izzal00 dan whatsapp saya 0138469562

  134. Nak jadi band nama band x – the -junior kalau di pendek kan x-t-j tapi takde studio takde composer tolong laa saya saya orang susah nama ahli saya nama saya dan kalau awq nak jadi kan kami ahli penyanyi tolong laaa pm saya no 01117820405 dan saya nak jadi sebelum saya naik tingkatan dua sekarang saya berumur 12 saya pandai menari taekwondo menyanyi dan beeakdance tolong laaa bantu laa saya saya nak sangat jadi girlband dan tolongaa saya hargai pertolongan kalian

  135. Intro
    Saya aleeya mysara
    Asal terengganu
    Impian nak jadi penyanyi dan saya nak minta pertolongan bantu laaa saya nak sangat jadi penyanyi ahli kumpulan saya 4 orang dan saya nak jadi penyanyi saya takkan patah semangat untuk mengejar impian saya di sekolah saya selalu biat persembahan dam dalam subgroup kami saya laa leader dan kawan saya nabila yang jadi maknae saya berharap korang beri laa peluang untuk saya mencapai impian saya sehak kecil lagi saya mahu banggan kan ibu bapa saya dalam bidang penyanyian tolong laa saya saya mohon kepasda kalian2

  136. Saya harap sangat di terima tolong laa capaikan impian saya tolong laa ID WECHAT ID aleeyaktigers no fone 01117820405 please tolong laaa impian na sara keluarga dan saya telah berjanji akan menuaikan hasrat saya sebagai penyanyi / grilband kalau saya di bawah syarikat anda saya takakan kecewa kana nda jikalau kumpulan saya terpilih dan popular saya kan berusa akan mempopularkan syarikat anda saya akan buktikan sekrangnie saya hanya berlatih di dewan sekolah jee untuk prative menari an menyanyi saya tak cukup duit untuk membayar sewa studio dan saya nak sangat syaa mahu menjadi srtis sebelum saya meningkat ke tinggakatan 1 /2 saay tahun nie lepas nie saya ase exam upsr saya buktikan yang saya takkan tinggal pelajaran saya akan pertimbangkan kedua dua itu saya harap anda terima ni no saya tolong la aya merayu 01117820405

  137. mcm mna nk jdi model ye?? pelakon pun nak jgk.. ni wechat sy aril9001

  138. Assalammualaikum umur adil 12 tahun dri kecik adik nak jadi artist tpi x prnah dpat klau ada yang nk amik adik jdi artist
    emel:farihahmadihah03
    No tel:0172667789

  139. Hai saye nak jadi penyanyi seperti tegar tapi macam mane

  140. saya teringin nak jadi pelakon ,masa saya kecik2 saya selalu mimpi impian saya ter capai macam mia sara nasuha…

  141. Saya amat berminat nak jadi pelakon ni

  142. Teringin jugak nak jadi penyanyi senanye inilah impian aqila sewaktu berumur 7 tahun sekarang umur 13 tahun nak jugak kalau lah aqila dapat peluang ini aqila tidak akan sia-sia kan

  143. assalamualaikum saya dari brunei .saya ingin menjadi pelakon brunei .sama.malaysia tapi saya tidak tahu nak uruskan saya mahu belakon kat KL.itu lah cita2 saya ingin menjadi pelakon yg terkenal.mudah-mudah tempat saya comment kat sini dapat mencapai kn cita2 saya amin……
    (+6738822836) itu number saya

  144. Owh .. macam toe yaa
    Yaudah

  145. Jom add saye di wechat ID Kaminiape .. cume nak berkawan jew
    #salam sahur

  146. tolong la. saye nk pelakon.

  147. saye bermimpi untuk berlakon. kalau ade saye nk

  148. ni no saye kalau nak kan saye jadi pelakon kanak2
    ID Wechat saye

  149. assalamualaikum saya shakir, saya berminat sangat ingin menjadi pelakon saya pernah buat video di youtube, pelakon memang best bagi saya, saya nk sangat² menjadi pelakon kalau anda nk ambil sya menjadi pelakon dan mencukil bakat saya hubungi atau whatsapp saya 0176613122 saya harap ada org yg terima thanks..☺

  150. Dayang Nur Sherina BT Abang Zaidel

    Saya nak jadi pelakon boleh tak? Tapi saya sebenarnya ingin sangat nak berlakon dgn artis artis popular mcm, mia sara, rykarl, ayda jebat , nelydia senrose ataupun kak Lisa surihani. Tapi saya hrp sangat2 supaya saya dpt tawaran untuk jadi pelakon ni.

  151. haleen nisya

    saye pon nak jadi penyanyi …..sye ade cube pergi ujibakat tpi tk dpt n sye jgk ade buat cover lgu di youtube….

  152. apa link video awak?

  153. hai semua saya produser artis indonesia membuka kesempatan bagi para gadis cantiki, usia max 23 th, putih dan bersih, memiliki keahlian akting atau menyanyi yang ingin menjadi artis silahkan mengirimkan surat permohonan utk jadi artis dan biodata yg lkp, jg foto2nya yang cantik atau beautyfull and sexy ke email viva_aku@mail.com jgn lupa mencantumkan no tlp yang dapat dihubungi. tks

  154. ainnur natasha binti mohd hafedz

    Saya tringin nak jdi seorang perlakon dn host tv…sya berminat sngt…sya x tahu dh cara untk mncari job dlm bidang lokonan…saya nak cuba…ambil lh sya…..sya tringin nk brlakon dngn plakon tanah air…impian saya untk berlakon dn mnjadi host dn mnjadi artis yg dkenali ramai…sya xmahu popular…sya nak org knal sya sbagai artis wanita…klw ada rezeki….insyaallah…klw perlukn sya….pm sahaja..wssp 01137221468..fb Ainnur Natasha…saya brharap untk ada org pnggil sya….smoga allah buka hti anda untk pilih sya nnty….

  155. Norsaimah binti Bilhe

    saya nak jadi seorang pelakon,,,and bagaimana ke caranya nak menjadi pelakon,,,saya sangat sangat nak jadi pelakonn

  156. Norsaimah binti Bilhe

    saya nak jadi seorang pelakon,,,and bagaimana ke caranya nak menjadi pelakon,,,saya sangat sangat nak jadi pelakonn
    saya berasal dari sabah sandakan

  157. Assalamualaikum,

    Kepada sesiapa yang berminat ingin menjadi penyanyi, boleh call kami 0173568116 (Khadeeja) / 0183926322 (Shamee). Kami sedang mencari bakat baru untuk diketengahkan sebagai penyanyi. Lelaki atau perempuan.

    Audition session akan di buat di Keramat pada tarikh yang terdekat.

  158. Ok jgk cara yg MB beri untuk jdi artis sprti model,pelakon dan pnynyi. #Thanks

  159. Saya nak jadi pelakon ape perlu saya buat.no.saya 01126271569 kalau ade ape2 call.Tolong ambik saya.saya nak tolong keluarga saya.keluarga saya orang susah.saya tinggal di teluk intan,Perak.

  160. Umur saya 13

  161. Sye mmg brbakat dlm bidang nynyian dan lakonan jdi sye nk korang plih sye sbagai pnyanyi yg brnama Auni

  162. Sye dri trengganu…sye nk jdi pnyanyi nnti di ceria popstar 4 x sbr rsenyer..

  163. Saya suka konfiden Awak Auni. Apa kata Awak hantar link Awak menyanyi Kat talents@paranormal.com.my

  164. teringin nak jadi pelakon +pengacara

  165. ke ingin menjadi seorang pelakon di malaysia

  166. saya ingin menjadi seorang pelakon di malaysia

  167. saya berminat jadi artis pelakon malaysia

  168. Mohd Faizal Bin Zulkefly

    Saya berminat nan jadi pelakon,tapi tak tahu nak bermula dari mana…

  169. nma sya rasul aslam tgal kat sabah sya ingin mnjdi pelakon sbb ingin mnolong kluarga sya…. dan sya ndk thu mla dri mna… ingin btul mnjdi pelakon ini no tlfon sya 0138584150

  170. hye nma sya nurul ayuni sya brminat jdi plakon n model gi mna cra nya sya ingin mnjdi artis malaysia

  171. Saya na jadi artis pelakon
    Macam mana jadi artis pelakon
    Saya sangat berminat na jadi artis pelakon

  172. Hai saya lina
    Umur 20
    Berasal sabah malaysia
    Saya berminat dari sekolah hingga sekarang na jadi artis pelakon malaysia
    Bila boleh na jadi artis
    Saya seorang anak aytim pitu
    Saya ingin na jadi artis pelakon malaysia
    No 01121161161
    Sekarang berada di k.l malaysia

  173. azreena stephanie

    Saya ada kumpulan.. nama kumpulan bunerdskem. Kami betul-betul mahu jadi pelakon. Umur kami semua sama. Iaitu 14. Tolong pertimbangkan ya.

  174. nurshahirah binti kamaruddin

    Hyeee… nama saya nurshahirah, umur 18 tahun, asal dari perak, ni no fon saya, 0133062431, saya nak jadi pelakon, tapi ada ke orang nak amik saya jadi pelakon… nak jadi model muka tak seberapa nanti orng menyapah pulak tegok muka kita kn hahaa…

  175. Hyeee… nama saya nurshahirah, umur 18 tahun, asal dari perak, saya nak jadi pelakon… tapi ada ke orang nak amik saya jadi pelakon?

  176. assalamualaikum, hai nama saya liza. saya berasal dari sabah. saya brumur 15 tahun. saya tringin sangat mau jadi pelakon dri dulu lg. hem, tapi saya tidak tau mau daftar b’lakon d mana. saya harap ada org mau ambil saya jadi pelakon.: ) ne no saya 01114812200. whtsapp seja saya oke

  177. Fitri Aizam Bin Ramle

    Saya mmg beminat nk jadi pelakon dan penyayi sejak dulu lgi saya berhajat ingin jdi pelakon dan penyayi tapi sya tak dapat nk bt mcm mne kan emm.

  178. saya dari kecil nak jadi pelakon

  179. ooo macamni rupanya nak jadi model.penyanyi.pelakon.. ingatkan diorang yg ambik kita..tapi kita kena bersungguh sendiri.. saya pernah berlakon dlm cerita di china memang susah

  180. I harap korang semua tidak berputus asa walau bagaimana rintangan sekalipun….(*_€)

  181. cita cita saya nak jadi seorang model and penyanyi tapi tiada peluang kerana sudah menjadi seorang pelakon di china umur saya 14 tahun…

  182. I ada group yg dinamakan WE ARE QWEEN’N I harap sangat boleh korang mencungkil bakat nyanyian..tarian kitorang… no tel: 011-17931579.. alang-alang I ada kat malaysia ni tolong pertimbangkan

  183. Saya ingin nak jadi pelakon..kerana saya Ada bakat nak jadi pelakon.saya mahu membantu ibu/bapa saya.
    Nama :MOHAMMD AFFIF BIN SAZALI
    tempat tinggal:Block 40101 taman Sri makmur batu6 jalan matang 93050 KUCHING SARAWAK.
    Tel:0105355901/0178569646
    Fecbook:mohd affif jiwa.
    Id wecht: apip_jiwa

  184. bagus juga…siapa bukan apa…minat tu mmglah ada…tapi,sye bkn sekadar minta je tau!tapi,nak tlg keluarga cari duit…dri kechik belajar cari duit…tu baguslah!kalau berlakon ni,gaji byk…boleh bagi ckit at mak…#ayahtakada

  185. klau boleh…ambiklah sye jdi pelakon..add sye di wechat
    id:XD-risha03

    please yah…nak tlg keluarga susah….kesian mak kerja siang mlm…adik tak tipu…klau adik tipu…adik akn msk neraka…please

  186. hi,nama sye marrissa suhaila…sye berasal dri sarawak…sye nk jdi pelakon utk tlg ibu sye yg berkerja siang mlm…sye pula selalu penat..tk dpt nk tlg ibu buat kerja…jadi klau tk keberatan..kesiakanlah sye…ambiklah sye jdi pelakon…boleh ya…no.hp takleh bagi…so,add sja sya di wechat…id sye adalah XD-risha03
    sye hrp dpt…amen…hrp cita² sye kesampaian…amen so much…please,ok..tq😊

  187. sye ingin mnjadi artis untuk membantu kluarge sy

  188. Macam mana saya nk jd seorang perlakon dan penyanyi sedangkan saya sudah mencipta lagu saya dan saya sebarkan melalui halam peminat fb saya.

  189. saya nak jadi pelakon boleh tak saya suka nk jadi pelakon

  190. Hnks bg maklumat yg sgt pnting ni , bg sy la . Blh la sy up lg potensi sy dlm bdang lakonan . Thnks lg skli ye

  191. Assalam syee nur anira aisyah nk jdii penyanyi,model and pelakon… syee nk buat penyanyi band.. boleh tolong syee ngan kawan group band syee x?? Untuk mencari uji bakat or pertandingan menyanyi,model or pelakon… kalo adee boleh chat or contact syee di Id wechat:suhanamisnan No telfon: 0177073658..thenks

  192. Saya minat menyanyi sejak.masuk form1.selalunya.nyanyi dkt.kwn kwn dlm.wassep dia kata Saya Ad bakat.kalau Ad job untk Saya, wassep eak 0142985880

  193. saya pernah menjadi penyayi di johor.. diantara rakan saya yg tidak dapat menjadi artis ialah aida idola kecil.. beliau sekarang bersekolah pada sekolah lama saya iaitu di smkkm2… saya lah penyayi di sekolah smkkm2 dan smkbsa…. jadi sekira nya anda mahu mengambil saya sebagai penyayi add ID wechat saya… ID: helo-helo398..
    terima kasih

  194. saya pernah menjadi penyayi di johor.. diantara rakan saya yg tidak dapat menjadi artis ialah aida idola kecil.. beliau sekarang bersekolah pada sekolah lama saya iaitu di smkkm2… saya lah penyayi di sekolah smkkm2 dan smkbsa…. jadi sekira nya anda mahu mengambil saya sebagai penyayi add ID wechat saya… ID: helo-helo397
    sekian..

  195. saya penyayi di johor baharu arena bandar seri alam.. sekiranya anda perlukan penyayi.. sila add saya..

    wechat:helo-helo397
    whatsapp: 01096503587

  196. Saya nak jadi penyanyi

  197. Teringin mau jadi model..

  198. Saya minat jadi model

  199. hai nama saya maria micheal berumur 14 tahun .saya teringin sangat nak jadi pelakon blh x korang terima saya.klu saya x diterima terima lah saya jadi penyanyi sebab penyanyi ialah cita-cita saya time saya kecil lagi.klu saya diterima blh call saya ni 6ber saya 0148957316

  200. hai nama saya mary micheal berumur 12 tahun .saya adek kepada maria micheal .saya teringin sangat nak jadi pelakon blh x korang terima saya please.blh call saya pakai 6ber akak saya .0148957316

  201. saya martina usun berumur 8 thn saya teringin sangat nak jadi pelakon.sudikah korang terima saya please.saya adek kepada maria micheal

  202. Nur amna sabrina

    Hai saya amna. Umur saya 11. Cita cita saya nk jadi pelakon. Saya tinggal kat Kelantan. Kalau berminat nk ambik saya sebagai pelakon call saya. Tq.
    (01129256247) ni nombor saya. Tq

  203. Hai saya ramla 20th.. Ddok klang… Saya minat nak jadi model,, tapi body saya x la okex sangat… Kalau ada peluang tok saya call saya d no nie,,, 011-26179588… Tq🙂

  204. Syalwani Mimie Najwa

    Asalammualaikum, sy Syalwani Mimie Najwa,berasal dri pahang .sy minat nak jadi seorng peyanyai ada peluang untuk sy tnjuk kan bakat sy nie….kalau ada ni no tel sy call laaa kalau sy ada peluang
    (01125507759)
    “2015”

  205. Assalamualaikum. Saya fariz. saya nak jadi penyanyi. ada bakat tpi tk tahu nk tunjukkan bakat kt mana. asal kedah. umur 15. ( no. tel. 0164558154 )

  206. Saya mntk JADI pelakon dgn nyanyi…sya berasal dari klntan..

  207. Assalamualaikum saya minat mnejadi pelakon dgn penyanyi..saya beasal dari Kelantan umr saya 16 thun…nie nmbr fon saya 01125464919/0179348976…..

  208. Haiii.. nama saya nur aneesha.saya berumur 13 tahun ,saya tinggal di perlis,saya berminat untuk menjadi pelakon ,saya pernah berlakon di sekolah untuk membuat persembahan,boleh tak saya menjadi pelakon????

  209. Hai nama saya muhammad syazwan spe yg contact nombor sya 0176192954

  210. Hai nama saya muhammad syazwan bin ismail saya ingin mahu jadi pelakon umur saya 15 sape ingin mahu contact saya ini la nombor saya 0176192954

  211. assalamualaikom hai selamat pagi sye nak jadi pelakon sebab nye sye nk jumpa dengan Erissa . sye tinggal dekat ijok umor 15

  212. Please ambil saya jadi pelakon …. Saya boleh je pergi uji bakat tetapi saya di kelantan jauh nak pergi ke ujibakat kat sana .. Please tolonglah saya saya orang miskin …. Saya nak tolong keluarga saya … Saya berminat untuk jadi pelakon .. Sudah lama saya inginkan jadi pelakon please Bantu saya .. Semoga orang yang membaca INI dia bagi saya masuk ujibakat Dan jadi pelakon tapi ujibakat dibuat dekat Kelantan .. Please semoga Allah permudahkan urusan Ku ..berikan lah Allah membuka hati pembaca yang jadi pelakon membaca ape yang Ku tulis INI diterima ..tak kiralah sesiapa yang membaca INI ada kaitan dengan pelakon please buat ujibakat kat Kelantan umur saya 14 tahun depan 15 ya Allah Bantu aku … Please balas ???????

  213. Ni fb saya kalau awak nak ambil saya jadi pelakon nama .. Laila qadrina …. Semoga Allah permudahkan urusan Ku amin ……

  214. Assalamualaikum.. saya teringin nk cipta lagu sendiri tapi mcm mana eihh!!!
    saya teringin nk jadi penyanyi dan pelakon…😊

  215. Sya brminat jadi pelakon malaysia..
    Umur20
    Wcht : lena99luna
    Hp : 01139297611
    ☺☺😍😍😙😙😙

  216. Assalam’ualaikum saya ezatul saya berminat sangat menjadi penyanyi . Nak ikut mcm afgansyah reza penyanyi dri indonesia . Suara dia mmng bagus. Sesiapa yg nak ambil sya jadi penyanyi boleh whatsapp sya [0198275140] insya allah sya berkerjasama

  217. salam hai nama saya fatin saya minat sgt menyanyi klu boleh ‘setiap hari menyanyi tidak kira lah di mana tempat nya ” Saya mau jdi penyanyi , saya juga minat menari i hope one day saya dpt jadi penyanyi :’) amin goodnight :* xoxo d ( ID WECHAT Fatin_Faranis23

  218. Saya berminat nak jadi pelakon

  219. Sye ade pengalaman model sambilan di butik. Pengalaman sye jdi model dua tahun…..klau ande prlukn model bleh call sye…sye x kisah model ape pn.

  220. hii…mcm mne nk jadi penyayi…klau dh ade band
    cma xde spport je

  221. Saya memang suka pada semua orang

  222. hai sya hazuana izzin bersekolah di sk pekan putatan ….. sya harap sya punya cita cita sya termakbuk…… sya nak jadi seorang pelakon ……….. harap harap lh dimakbulkan ….. aminnnnn………

  223. GOZAIMASE !!! ..WASTASHI MA AIN !! masudnya …hai, saya ain !!!! saya 14 tahun ,saya ingin menjadi pelakon .. bukan itu sahaja ,malah saya pandai dalam bahasa jepun …bolehkah saya berlakon pada umur begini ..saya bagi nombor telefon saya 0124560777“`please …..reply saya punya comment ni ..ok bye !!!! ARIGATO !!!

  224. MUHAMMAD AIMAN BIN MD SHAH

    Saya memang berminat untuk menjadi pelakon or penyanyi.jika ade kekosongan boley pm saya.NO-“0123915871”.Asal:MELAKA.

  225. Saya Shahdan dan saya berminat , teringin , mahukan jadi seorang penyanyi solo . Siapa boleh tolong saya ? harap bantu . pleaseee….:)

  226. Hai assalamualaikum .
    Saya Ika Izzati .
    Umur 15 tahun . Memang teringin lah nak jadi pelakon , penyanyi . So , kalau nak pelakon extra , just DM me at ig : Izzatizatiy_
    Hope dapatlah .

  227. Mohd syazwan bin shahadan

    Cita-cita sye nk jdi seorang pelakon dri kecik lgi..tpi,sye x tau mcm mne nk mulakn..niat sye nk jdi pelakon bukanlah sbb nk kejar popular..niat sye nk hiburkan masyarakat dan org disekeliling sye..

  228. Wan harabaah hababa

    Sy Ade buat lirik lagu. Tpi sy Xde rentak tok lagu tu. Mcm Mne sy Nak dptkan rentak eh?

  229. Wan harabaah hababa

    Asal kl.no Fon 0172092217

  230. Sye nk jady penyanyi n model 😢😢😢

  231. Azianiza bt Ahmad Rahman

    Saya Alex Azian.Nama sebenar pula Azianiza.Saya berumur 14 thn,saya bercita cita dan berkebolehan untuk menjadi pelakon.

    Saya nak tanya,untuk menjadi pelakon bukanlah sesuatu yang mudah sebaliknya memahami tunjuk ajar dari pengarah adakah begitu ?

  232. Sye nk jadi pelakon

  233. Assalamualaikum boleh tanya macam mana nak hantar lagu ciptaan band group kami

  234. Saya minat pelakon. Saya tegah belajar ni macam mana jadi pelakon.

  235. Harris iskandar bin roslan

    Saya boleh jadi pelakon tolong saya 0125759299

  236. Assalamualaikum,Selamat Petang Tuan/Puan..
    Nama saya Al-yusri,umur saya masih mencapai 17thn,
    Saya mempunyai sebuah bakat yang besar nak di seorang pelakon,saya tidak berjanji untuk jadi seorang pelakon yang terkenal or what ? dan saya tidak berjanji untuk memberi yang terbaik,kerana itu semua hanye dalam pengetahuan allah,inshaallah saya berjanji tidak mebuat kecewa tuan/puan dengan hasil kerja saya,dan jika impian saya ni boleh di terima tuan dan puan,saya nak tuan/puan lah jadi cikgu untuk saya di dunia berlakon,saya nak ckp jujur dekat tuan/puan,saya sangat mencintai dunia berlakon ni,dh lame saya cari produser-ii,tapi satu produser pun,saya tak pernah jumpa,saya harap tuan/puan boleh mencuba kemampuan saya dalam bekerja di dunia berlakon ni,jika tuan/puan hingin merasa lebih percaya diri,berfokus lah dengan kemampuan saya,bukan dengan kelemahan saya.
    assalamualaikum….

  237. Whassap No :0107175727
    Id Wechat :Yusrilah77

  238. sye suka berlakon part sedih sedih huhu…sye nk sangat ja
    di pelakon

  239. Macam mana nak jadi pelakun??pelakun itu memang darah daging saya.saya suka jadi pelakun…

  240. nurdinahumayraa

    assalam…nama sy nurdinahumayraa .umur13tahun .brsal dr kuala terengganu…sy memang minat utk mnjadi pelakonnn.insyallah klau ad rezeki ini no fone sy 01125492155.sy xthu nk daftar kt mne …insyallah ad rezeki dr drjh 1 sy nk sgt sgt jd pelakon.

  241. hi MB , saya Farah Syazrina, 20 dan sangat minat untuk berlakon dan saya boleh menyanyi, if ada peluang atau apa yang berkaitan boleh contact saya di farahsyazrina19@gmail.com atau directly call 019-6273122, thank you and may Allah bless you.

  242. hi MB , saya Farah Syazrina, 20 dan sangat minat untuk berlakon dan saya boleh menyanyi, if ada peluang atau apa yang berkaitan boleh contact saya di farahsyazrina19@gmail.com, thanks mb

  243. Kalau buat kat YouTube short film
    Nak tulis tajuk ape

  244. Boleh mesej no whatsapp saye no 01113079324
    Umur 14 , tinggal di kuantan pahang

  245. Siti Mas Ayu Bt Mohd Khidzir

    assalamualaikum..nama saya Siti Mas Ayu..Berumur 15 tahun…saya berminat nak menjadi seorang pelakon utk bantu ikeluarga saya..saya harap Encik boleh ambil sye sebagai pelakon…ini no saya 0196331601

  246. Nurul.aliah farhah

    Saya minat nk jadi pelakon dn penyanyi…blh x terima sya..

  247. Shahrul Ikram

    dah lama saya nak jadi pelakon .. huhu saya akan cuba

  248. Shahrul Ikram

    saya berumur 15 tahun .. saya nak jadi seorang pelakon .. ni no saya 0193932557 tolong lah terima saya ..saya akan cuba buat yang terbaik

  249. Saya suka menyanyi lagu dangdut dan saya ingin menjadi penyanyi

  250. assalamualaikum..saya ilham..saya nak jadi pelakon atau penyanyi..sy sgt berminat nk jadi kedua duanya..klu nyanyi..sy sdg usaha kan sebuah lagu..tapi sy tak pandai main alat muzik..sy berumur 13 thn..sy nk jadi salah satu drpd tu kerana nk tlg ibu bapa saya..

  251. assalamualaikum…sye nk jadi penyanyi boleh x mcm mne yee….sye mmg btol2 nk masuk

  252. Di mana kita boleh berjumpa untuk uji bakat menjadi artis atau ambil borang?

  253. hari ni dekat setia city mall meru klang…..boleh kee…

  254. nor nabilah johari

    hai assalamualaikum . saya nak sangat jadi seorang pelakon di kaca tv tapi tak tahu bagaimana..saya masih bersekolah,umur saya 14 tahun.. tolong saya please :’)

  255. Sy nk sgt pegi uji bakat penyanyi..lagu sy dh siap..tlglh sy..sy nk sgt tlg ibubpa sy..

  256. Klu ada ujibakat..bgthu

  257. Nur Fatihah Bt Muhamad Fawdil

    Saya nur fatihah. Saya teringin nak jadi pelakon. Boleh x saya nak jadi pelakon?saya berasal dari selangor. Duduk di felda soeharto

  258. NUR AIDAWIYAH BINTI TAJURI

    Assalamualaikum ..hai..saya Aida tajuri sy memng minat menyanyi n selalu masuk prtandingn d peringkat sekolah huhuhu ..sy nak mncuba nasib lah klau dpt jdi penyanyi ..sy juga ada cipta lagu sendiri sudah ada 3 lagu ..ni no sy 0136298992

  259. SITI NUR FARHANA ALIZA BINTI ANUAR

    saya sangat minat nak jadi pelakon …

  260. Sy berminat mrnyanyi mcm mne ye 01114992833

  261. Sya ada cipta lagu tapi mcm mna sya tdk tau main music

  262. Whatsapp sya..01126676599

  263. muhammadnassar

    Sye berminat nak jadi pelakon.. tp yg aksi2… call sye 01139701480

  264. Saya minat sangat untk jadi pelakon
    Dan model

  265. saya sangat minat untuk menjadi pelakon.
    kalau nak buat filem bolehlah nak panggil saya .

  266. Assalamualaikum nama saya mohd nor akhmal ,berasal dari kedah, umur 19 tahun , saye minat sangat menjadi seorang pelakon masa kechik ,saye ade buat recond jugak video ,saye harap encik dapat membantu saye terima kasih

  267. Assalamualaikum nama saya mohd nor akhmal ,berasal dari kedah, umur 19 tahun , saye minat sangat menjadi seorang pelakon masa kechik ,saye ade buat recond jugak video ,saye harap encik dapat membantu saye dan memperluaskan bakat lakonan yg saye harapkan terima kasih 0174993516

  268. Sy minat brnyanyi dn brlakon

  269. Saya nk jadi pelakon. Tapi saya tk tahu mcam mna nk jadi. klau saya dpat saya akn buat bersngguh sungguh. No tel : 01140554721

  270. I Nak join kelas Penyanyi, Pelakon or model.Siapa Yg sudi ambik I boleh..WhatsApp or call Me – 01115778376

  271. Hai salam ada job lagi tak pm sy 01125692737 berlakon.tq

  272. Saya berminat sangat nk jadi pelakon dan penyanyi

  273. muhammad hanis hakim bin mohamad nasir

    asalamualaikum nama saya muhammad hanis hakim bin mohamad nasir.umur saya 16 tahun.tempat tinggal taman paya dalam area air molek,melaka.poskod 75460.saya berminat nak jadi seorang pelakon.saya daripada dulu sampai sekarang memang saya minat jadi seorang pelakon.saya teringin nak jadi artis terkenal.mak saya cakap tunggu habis spm baru boleh jadi pelakon.no telefon saya 017-2386810.kalau tak dapat telefon saya.sila whatsapp saya ataupun mesej.saya doakan encik di murahkan rezeki.agar supaya keluarga bahagia amin.

  274. assalam sy ismalia atirah .umur 14 tahun.brminat dlam nyanyian..sy brminat sjak kecil lg dan sy ign mnjadi seorg penyanyi

  275. assalam sy ismalia atirah .umur 14 tahun.brminat dlam nyanyian..sy brminat sjak kecil lg dan sy ign mnjadi seorg penyanyi

  276. natasha binti rio

    Boleh kah saya jadi pelakon sebab saya berminat jadi artis boleh umur saya 13 tahun saya tinggal di kota kinabaluh telefon saya kalau saya saya di terima 01128431900.nama saya natasha binti rio.

  277. muhd akmal bin burham

    saya ada cipta lagu sendiri dan byk kali sda saya hntr tp blum ada respon

  278. hai , nama saya nana . saya teringin nak jadi model . dulu ada agensi nk ambil saya jadi model tpi saya tk terima sbb masa tu saya pt3 so nak focus . now saya umur 16 . saya bole membuat eksperesi muka yg anda inginkan . saya tinggal di sarawak , sri aman . ni no saya 01131438065

  279. saya teringin nak jadi pelakon dan itu la impian saya dari kecil. call/whtspp me if ada yg nak cari pelakon 😁 . 0143793492

  280. NORASHIQIN BINTI ABD RAHMAN

    Saya minat pelakon,penyanyi dan model….saya berasal dari kl….nombor hp saya 0126133255 or 01115272538

  281. Boleh x buat event utk remaja bawah 18
    Jikalau ade please invite me

  282. Hi good afternoon Salam sejahtera Salam satu Malaysia saya nak memohon menjadi artis penyanyi Dan pelakon model

  283. Sesiapa yang berminat ingin mengambil saya menjadi model photoshoot bole hubungi saya ke no 0194164031

  284. Ni nombor telefon saya
    01123855364
    Saya duduk kuantan

  285. Umur saya ,14 tahun
    Saya teringin nk jadi pelakon

  286. Muhammad Shahmirul Asmizi Bin Hasnan

    nie no tel saya 0196372143….in shaa allah sy mmpunyai bakat untuk mnjadi seorang penyanyi dan pelakon

Leave a Reply

